EL NOSTRE HORT

Durant el tercer trimestre, l’alumnat de cicle mitjà hem començat el projecte que porta per nom el Nostre Hort.

Així doncs, consisteix en realitzar un hort escolar en el pati de l’escola.

Primerament, vam haver d’arrancar les males herbes que hi havia i condicionar el terreny. Després vam hidratar la terra amb aigua i la vam remoure per a que també es barreges amb l’oxigen. Finalment, vam plantar diferents fruites i verdures, tant amb llavors o de planter: tomàquets, pebrots, mongetes, maduixes, julivert, etc.

A partir d’ara, ens ocuparem del seu manteniment i de regar-lo per a poder obtenir les fruites i verdures que desitgem. A més, a les classes de medi treballarem molts aspectes i continguts que ens permetran gaudir mentre aprendrem moltes coses.

En aquest link us deixem les fotografies del nostre hort.