Benvingut Coloraines!

Avui ha vingut a la nostra escola en Carnestoltes!
Però el pobre tenia un gran problema… i és que no tenia nom encara! Així que durant el seu pregó ens ha demanat que cada classe en pensés un i així per la tarda celebraríem un sorteig per assignar-li un nom.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies del pregó:

Per la tarda, ens hem vestit de vint-i-un botons per a la gran desfilada! Mireu quins penjolls més macos han preparat els nois i noies de 6è!

Hem posat els noms que han pensat tots els nens i nenes de l’escola i n’hem fet un sorteig! Endevineu quin nom ha sortit? Doncs sí! El nom proposat pels nens i nenes d’educació infantil:

COLORAINES!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies de la desfilada: