Arriba la Castanyada a l’escola!!!

Per celebrar l’arribada de la Castanyada a l’escola, avui hem fet un bon grapat d’activitats relacionades amb ella!

Pel matí hem fet grups i ens hem convertit en grans cuiners! Hem fet receptes d’allò més bones, tot amb ingredients de la tardor. Si cliqueu a la foto en podreu veure les imatges:

Més tard els nens i nenes de 6è ens han vingut a explicar uns contes d’allò més divertits. Ho han fet genial i ens han agradat molt!

Per acabar la gran diada, per la tarda hem interpretat diferents danses i cançons de la tardor. En acabar, els nens i nenes de 6è ens han repartit els panellets, coques i magdalenes que hem cuinat pel matí. A més a més, també hem pogut menjar unes castanyes molt bones que ens han preparat alguns membres de l’AMPA. Ha estat un dia d’allò més profitós!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *