ELS PRIMERS DIES

Ja fa uns dies que vam començar I5 i estem molt contents i contentes de ser aquí!

Els primers dies vam poder jugar molt amb els amics i amigues que no havíem vist durant l’estiu. També ens vam fer nostra l’aula, fent banderoles i un trencaclosques que ens recorda que som una família i que tots i totes som importants.

Vam escoltar un conte que ens explicava que a l’escola passem moltes hores junts i que hem d’estar-hi a gust, així que vam decidir unes normes entre tots i totes per estar bé dins l’aula i passar-nos-ho molt bé.

Finalment, com que fem I5, també hem hagut de crear una agenda, fent servir la tècnica d’estampació, posant gotes de pintura en un plàstic i col·locant la portada de l’agenda a sobre. Després ens vam dibuixar a nosaltres i vam escriure el nom. Van quedar molt boniques!!

Quins primers dies més divertits!!

Cliqueu aquí per veure les fotografies