Polirítmia – 4t B
Bon dia!! Amb l’alumnat de 4t B hem creat una polirítmia i després l’hem practicat per poder ensenyar-vos el resultat final. El podreu veure clicant a la imatge de la polirítmia creada!
Polirítmia – 4t B Llegeix més »
Bon dia!! Amb l’alumnat de 4t B hem creat una polirítmia i després l’hem practicat per poder ensenyar-vos el resultat final. El podreu veure clicant a la imatge de la polirítmia creada!
Polirítmia – 4t B Llegeix més »
L’alumnat de 1r hem començat a treballar la lletra lligada! Estem molt emocionats i amb moltes ganes d’aprendre a escriure d’aquesta nova manera. Poc a poc anem practicant els traços, observant com s’uneixen les lletres i descobrint com de bonic queda el que escrivim. És un procés molt llarg però, ho aconseguirem! També us deixem
Comencem a escriure en lletra lligada Llegeix més »
AQUESTA SETMANA AL TALLER D’INNOVAMAT HEM TREBALLAT EL NÚMERO 4. PER EQUIPS COOPERATIUS HEM JUGAT AL JOC DE LES 4 PEDRES. TAMBÉ, HEM FET PARELLES DE CARTES QUE SUMESSIN 4.
Avui hem començat l’activitat dels padrins lectors. Els nens i nenes de 5è han vingut a la nostra classe i hem fet una dinàmica per poder conèixer qui serà el nostre padrí o padrina. Havíem de trobar els que tenien el gomet igual que el nostre. Després hem estat una estona pel pati per poder
AVUI HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI D’EN MISHA! HA VINGUT BEN ELEGANT I FELIÇ PREPARAT PER DECORAR LA SEVA CORONA, CANTAR I BALLAR. ENTRE TOTS, HEM ESCRIT ELS NOSTRES NOMS DARRERE PERQUÈ S’HO PUGUI ENDUR A CASA.
ANIVERSARI OCTUBRE Llegeix més »
Avui mentre fèiem classe a la tarda hem vist com algú ens passava una nota per sota de la porta… Hem obert però no hem vist a ningú! En les notes hi havia pistes per trobar a un guepard i al final l’hem trobat amagat al mercat!!! És tan bonic i suau!!! No sabíem com
LA NOSTRA MASCOTA!!! Llegeix més »
Ja hem acabat la porta de la nostra aula d’I5! Com que vam decidir ser la classe dels guepards hem pintat un guepard ben gros al mig de la sabana. Per fer-ho més bonic hem anat posant plantes i un arbre que hem anat pintant i retallant entre tots. També hem posat a uns exploradors
LA NOSTRA PORTA!!! Llegeix més »
Durant aquest primer trimestre, a l’àrea d’Educació física s’impulsa el gust per la pràctica esportiva a través de l’adaptació de jocs digitals a jocs motors. Us deixem un recull d’imatges en el següent enllaç.
Aquest curs, l’alumnat de cinquè i sisè aprendrà a programar plaques Micro:bit. Poc a poc, a través dels reptes plantejats, l’alumnat va desenvolupant el pensament computacional i la creativitat. En aquest enllaç podeu veure un recull de petits vídeos del treball fet a l’aula.
TALLER MICRO:BIT Llegeix més »
LA SETMANA PASSADA, VAM TREBALLAR EL PRIMER TALLER D’INNOVAMAT. VAM RECORDAR LES ETIQUETES DE CLASSIFICACIÓ I VAM JUGAR AMB EQUIPS COOPERATIUS A FER AGRUPACIONS. AL PAPER DE LA CREU PODÍEM POSAR: ELS QUE NO SÓN BLAUS, ELS QUE NO TENEN MOTXILLA, …
INNOVAMAT: AGRUPEM Llegeix més »