2025

PUGEM AL MONTALT PEL LUPUS

Per 3r any consecutiu hem col·laborat amb l’associació Kms pel LUPUS i hem pujat al Montalt. El passat 23 de maig, tot l’alumnat de l’escola, amb mestres i famílies vam ser una sortida al Montalt. Els nens i nenes de 1r i 2n van anar fins els Pins d’en Pere, i van visitar les runes

PUGEM AL MONTALT PEL LUPUS Llegeix més »

Igualtat de gènere

L’alumnat de 2n i 3r a les hores d’ACC (activitats cíviques i culturals) hem estat treballant la igualtat d’oportunitats entre nens i nenes, la igualtat de gènere; la llibertat per escollir joguines, colors, esports, roba…; el respecte, l’empatia i els drets humans que tenim com a persones. Amb totes aquestes reflexions va sorgir la idea

Igualtat de gènere Llegeix més »

ANEM A LA RÀDIO!

Hola a tothom! Acabem ja el segon trimestre, i l’alumnat del SEP d’enriquiment de 4t hem anat a la ràdio a fer un programa molt animal! Un passem l’enllaç del SITES i us convidem a veure el programa i a fer un cop d’ull a totes les activitats que hem anat realitzant al llarg del

ANEM A LA RÀDIO! Llegeix més »

La nena i la dona en la ciència

El dia 11 de febrer es celebra el dia internacional de la nena i la dona en la ciència. A l’escola vam realitzar diferents activitats dirigides a provocar l’interès científic dels nens i les nenes. A Educació Infantil es van aprofitar tres dels ambients: Ambient de fer i desfer: protagonitzat per la Maryam Mirzarkhani, una

La nena i la dona en la ciència Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut