2025

KANDINSKY

A Innovamat hem fet una activitat relacionada amb el pintor Kandinsky. Vam treballar els cercles concèntrics i vam crear els quadrats de l’obra: “Cercles concèntrics”, retallant i enganxant-los correctament. Un cop fets, per equips, vam estar treballant com podem fer rectangles amb tots aquests quadrats. Finalment hem fet un mural per poder fer altres activitats […]

KANDINSKY Llegeix més »

COMENCEM ELS AMBIENTS

A Educació Infantil ja hem fet la primera ronda dels ambients. Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt compartir moments de joc i aprenentatge amb els companys i companyes de les altres classes. Hem fet l’ambient artístic, el de joc simbòlic, el de fer i desfer i el d’experimentació. Us deixem

COMENCEM ELS AMBIENTS Llegeix més »

Vòlei

L’alumnat de 4t hem treballat a Educació Física el vòlei. Hem après les normes bàsiques, els tipus de passades i la importància del treball en equip. A més, hem conegut una modalitat molt interessant: el vòlei assegut, una adaptació inclusiva que ens ha permès posar-nos a la pell de persones amb mobilitat reduïda i comprendre

Vòlei Llegeix més »

LA NOSTRA MASCOTA

JA HA ARRIBAT LA MASCOTA DE LA CLASSE D’I4, UN CAPIBARA! L’HEM TROBAT DORMINT DINS D’UNA CAIXA DE LA CLASSE. ENTRE TOTS I TOTES HEM TRIAT EL SEU NOM: ES DIU CAPI-CAPI. TAMBÉ HEM ACABAT DE DECORAR LA PORTA DE LA CLASSE AMB LA TEMÀTICA DELS CAPIBARES.

LA NOSTRA MASCOTA Llegeix més »

LLIBRES NOUS

AQUEST CURS, LA BIBLIOTECA DISPOSA DE LLIBRES I COL·LECCIONS NOVES MOLT INTERESSANTS. A CONTINUACIÓ US PRESENTEM ELS DETECTIUS POCA – ZOOLTES, UNS LLIBRES QUE ACOMPANYEN ALS INFANTS QUE ESTAN APRENENT A LLEGIR D’UNA MANERA BEN DIVERTIDA SEGUINT ELS CASOS ESPECIALS D’UNS DETECTIUS ANIMALS.  

LLIBRES NOUS Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

A psicomotricitat ens ho hem passat molt bé jugant amb les peces toves, ens hem divertit imaginant que anàvem amb vaixell, amb tren, hem fet casetes…. AQUÍ us deixem una mostra de fotografies, esperem que us agradin!!!

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

A psicomotricitat ens ho hem passat molt bé jugant amb les peces toves, ens hem divertit imaginant que anàvem amb vaixell, amb tren, hem fet casetes…. També estem aprenent que quan sona la campaneta vol dir que hem de recollir i ho estem fent molt bé. AQUÍ us deixo una mostra de fotografies, esperem que

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

FEM PSICOMOTRICITAT

Hem fet una sessió de psicomotricitat utilitzant diferents materials: xanques, cercles, túnels, cubs tous….. Ens ho hem passat molt bé jugant i divertint-nos a imaginar diferents coses, hem construït cases, trens, barques…. AQUÍ us deixem una petita mostra de fotografies, esperem que us agradin!  

FEM PSICOMOTRICITAT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut