Projecte intergeneracional

Aquest projecte que duem a terme des de l’escola volem que impliqui a usuaris/àries d’una residència de gent gran del territori i l’alumnat de la nostra escola a partir d’un apadrinament digital. Un dels nostres objectius, en aquest sentit, és preparar més enllà de l’àmbit acadèmic immediat, a l’alumnat del nostre centre per a les professions del futur, mitjançant experiències digitals funcionals i motivadores.

Un projecte d’aquest tipus, en disseny 3D, a través de l’ús de diferents eines (p.e. Tinkercard) ajuda a desenvolupar la creativitat a l’hora de repensar el mateix joc i permet afegir la nostra pròpia essència diferenciadora que farà que l’objecte creat sigui únic, personalitzat.

● Endinsar-se en l’alfabetització digital en impressora 3D per part de l’alumnat.
● Mostrar interès per fer coses per un mateix.
● Col·laborar amb la gent gran del nostre entorn.
● Crear vincles emocionals alumnat-avis.
● Desenvolupar la capacitat de fer servir eines de fabricació digital o no i de prototipatge.
● Compartir els dissenys i els productes en sistemes oberts per poder ser replicats per qualsevol persona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *