P3 anem al centre cívic

Els alumnes de la classe de P3, hem anat a visitar el centre cívic Migjorn. És el centre cívic que queda més a prop de l’escola i que forma part del nostre entorn. En han explicat el funcionament i quines activitats podem realitzar si venim.

Són un punt de trobada per a la participació ciutadana, on les entitats i associacions de diversos tipus –de dones, veïns, gent gran, juvenils, excursionistes, cultura…- poden reunir-se de forma habitual i desenvolupar les seves activitats.

Faciliten l’accés al coneixement i a la cultura i afavoreixen el creixement de les persones, a partir de cursos i tallers per a tots els gustos i inquietuds, per a grans i per a petits. Acosten a la ciutat, noves formes de veure la vida a través d’exposicions, cicles de xerrades i conferències.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *