Malgrat les intenses pluges, finalment es va poder fer el CONCERT DE FI DE CURS

Dimarts 3 de juny de 2018. Tot estava a punt pel concert de fi de curs que es feia al teatre Can Rajoler. Totes les agrupacions havien assajat amb tenacitat durant mesos i el diumenge anterior, es va fer un assaig general de la Macro-Orquestra que, enguany, interpretava la “Simfonia de les joguines” de Leopold Mozart. Tot augurava un fantàstic concert amb les invitacions exhaurides. El que ningú era capaç de preveure era que, la pluja, la intensa pluja que va caure el dimarts sobre casa nostra, havia d’engegar-ho tot a rodar. A les 16h les oficines de Can Rajoler, l’arxiu municipal i la biblioteca es trobaven inundades i pel terrat del teatre hi havia goteres que mullaven focus i motors. Donada la situació, em diuen que estan venint els bombers. Horror!, No podem fer proves de so!. A les 17h, una nova noticia que em cau com un gerro d’aigua freda: S’ha d’anul·lar el concert!!! El perill que suposa l’aigua i la electricitat dels focus no deixa marge de dubte. Anul·lat!!! Després d’uns minuts de desconcert, m’ofereixen la possibilitat de fer-ho dijous. Dos dies més tard. Comptabilitzem ràpidament professors/es que tenim dijous, possibilitat de que vinguin els diferents grups participants al concert… sembla que pot ser. Endavant!!! I així va ser. Tot i les mancances d’alguns alumnes i professors/es ocasionat pel canvi de dia, el concert es va dur a terme d’una manera meravellosa. Totes les formacions van tocar d’allò més bé i la Macro-Orquestra va fer una interpretació fabulosa de la simfonia de Mozart. Sempre ho he tingut clar, però un cop més… alumnes i professors/es, sou fantàstics!!!!

Aquí teniu algunes imatges del concert. Podeu veure la resta clicant en AQUÍ