Concert a càrrec de professors de l’escola de música a l’acte de Tots Sants

Coincidint amb l’1 de novembre i com marca la tradició, s’ha dut a terme al cementiri de Parets del Vallès uns actes commemoratius en els que, a més de la pregària a càrrec del mossèn de la vila, s’han pogut sentir poemes recitats per membres de l’entitat Niu d’Art i un concert de música a càrrec de dos professors de l’Escola Municipal de Música. A més s’ha descobert una placa amb un poema relacionat amb aquesta festivitat, “Tardor” de Marta Pessarrodona, premi d’Honor de les Lletres Catalanes.

El concert de música, que ha estat l’encarregat de posar fi als actes, ha anat a càrrec de Glòria Coll (cello) i Jordi Azagra (piano), tots dos professors de l’Escola Municipal de Música. El concert ha estat dividit en tres parts: música clàssica, música popular i música catalana.