L’Escola de Música a la gala “Parets contra el càncer” 2018

Dissabte 26 de maig a les 18h, va tenir lloc una nova edició de la gala “Parets contra el càncer” que, des de fa uns anys, promou l’entitat paretana del mateix nom amb la finalitat de recaptar fons per ajudar a les persones afectades per aquesta terrible malaltia. Des dels seus inicis, l’Escola Municipal de Música de Parets sempre ha participat donat el caràcter solidari d’aquest esdeveniment, a l’hora que vol acostar als alumnes a solidaritzar-se amb causes humanes com aquesta i poder donar suport amb les nostres actuacions. Alumnes i professors en diferents formacions i estils, han passat per l’escenari del teatre Can Rajoler al llarg d’aquests any i, enguany, han estat l’Orquestra de guitarres, un trio de saxos, el combo modern i les tres corals de l’escola, juntament amb els seus professors/es, qui han posat el seu granet de sorra per ajudar solidàriament a aquesta entitat. Com sempre, van estar fabulosos. Enhorabona a tots i totes!!!