Colònies musicals 2017 a Llinars del Vallès

IMG-20170517-WA0010Del 12 al 14 de maig, es van celebrar les colònies musicals del nostre centre en col·laboració amb l’escola municipal de música de la Vall del Tenes i l’escola municipal de música de Premià. Tots tres centres, coordinats pels professors de guitarra i corda, van organitzar les colònies musicals d’enguany a la casa Mogent, a Llinars del Vallès, on els alumnes assistents van poder combinar el treball musical necessari per preparar posar a punt un repertori triat per a la ocasió, amb altres activitats de lleure com passejos per la natura o jocs de nit. Una varietat instrumental formada per instruments de corda i vent, amb el suport d’instruments de tecla, van configurar el ventall de sonoritats que van posar la nota musical en el concert de cloenda ofert als familiars a la capella de la casa Mogent diumenge al migdia. A més d’un treball musical intens, la convivència amb altres alumnes de música d’altres centres són la part més interessant i enriquidora d’aquesta experiència.

1. sandra garcia

Voldria saber si aquest estiu feu les colonies de musica per a infants. La meva filla té 12 anys i toca el violi des de fa 5 anys.
    Gràcies