Iniciacions Musicals

Sensibilització musical per a nens i nenes de 5 a 7 anys en classes col·lectives amb l’objectiu d’iniciar-se en l’educació musical. Aquest cicle es divideix en tres nivells.

Durant aquesta etapa, els alumnes assoleixen els conceptes bàsics de la música com el ritme, la veu i la psicomotricitat a partir de cançons i danses. Progressivament, es van introduint altres conceptes com les notes i els valors musicals, així com una primera aproximació a la interpretació musical, la improvisació i el conjunt instrumental a partir d’instruments de percussió com poden ser carillons, campanes, etc.

Orientació pedagògica adreçada a la tria de l’instrument. A través de la Roda d’instruments els alumnes de 7 anys, i durant tot un curs acadèmic, realitzen varies sessions a cadascuna de les especialitats instrumentals que s’imparteixen al centre per tal de sentir-los, tocar-los i experimentar-los, de manera que es puguin fer una idea més concreta de l’instrument que voldran aprendre a tocar. En acabar el curs, els professors dels diferents instruments, poden fer un assessorament a les famílies sobre d’idoneïtat de l’instrument triat.

dscn6346