Història

La nostra escola de música va nèixer als anys 80, tot i que es va ubicar definitivament l’any 1991 a l’antiga Torre del Director, edifici emblemàtic de l’època de la Catalunya industrial propietat de la família Feliu i que estava integrat en el complex de la fàbrica La Linera, actualment el parc més gran de la població de Parets.

La Torre del Director va ser habilitada interiorment com a escola de música, redefinint els espais, construint diferents aules amb llum natural, una biblioteca-fonoteca així com un auditori amb una capacitat per a 76 persones on habitualment es celebren concerts, audicions i conferències de petit i mitjà format.

Des de l’any 1999, cada curs passen per l’Escola Municipal de Música aproximadament un miler de nens i nenes d’educació infantil i primària per sentir les “Audicions per a escolars”, en les que el professorat de l’escola els ofereix música en directe a través de contes o guies temàtiques addients per a cada edat.

L’Escola Municipal de Música de Parets del Vallès és un centre autoritzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya des de l’any 1993.