Ha mort en Roger Bertran, qui va ser conserge de l’Escola Municipal de Música

Dissabte passat, 19 de desembre de 2020 va morir en Roger Bertran, qui va ser conserge de l’Escola Municipal de Música durant 17 anys. Durant tot aquest temps es va guanyar la simpatia i estima de moltes famílies i alumnes. L’any 2010 es va jubilar i li vam fer una festa de comiat durant els actes de la Setmana Cultural. Descansa en pau Roger!

1. Elisenda Bertran Corretja

El Roger era el meu oncle. No ens vèiem gaire perquè visc lluny de Pineda però en les trobades familiars sempre hi era i ens demostrava que, malgrat estar lluny no hi havia cap distància. Era el petit de 5 germans i era molt estimat per tots i el trobarem a faltar.