“Liceu a la fresca” compta amb uns teloners excepcionals!

L’esdeveniment “Liceu a la fresca” que va tenir lloc el passat dissabte 16 de juny al parc La Linera, davant de l’Escola Municipal de Música, i que oferia la retransmissió per streaming de l’òpera “Manon Lescaut” de Puccini que es representava simultàniament al Liceu de Barcelona, va comptar amb uns teloners de luxe que van posar la nota de color musical per tal d’escalfar l’ambient i predisposar al públic assistent a una bona escolta. L’orquestra de guitarres dirigida pel professor Alejandro Pérez Gracia i les corals infantil i junior dirigides per la professora Montse Navarro, van ser les encarregades de fer una prèvia musical que va fer gaudir al públic assistent mentre esperava la connexió amb la retransmissió de l’òpera. Com sempre, molt grans!!!