El divendres passat vam participar de la Jornada final de la crida COMUNITATS QUE EDUQUEN.
Quins reptes tenen les iniciatives comunitàries per contribuir més intensament a l’Educació 360? Quines condicions i polítiques de suport calen perquè les iniciatives educatives comunitàries generin més oportunitats educatives en tots els temps i espais de la vida dels infants i joves? Com poden les entitats socials avançar en la millora de la connectivitat i col·laboració amb els centres educatius del territori? Amb quines estratègies? Pot la innovació social pot ajudar a que els projectes educatius comunitaris siguin més efectius per combatre les desigualtats educatives? I per tenir major impacte?
A la crida es van presentar un total de 111 iniciatives, de les quals es van triar les 30 amb més potencial.
Els equips impulsors dels 30 projectes seleccionats a la crida han participat d’un procés de capacitació i mentoria dirigit a reflexionar i repensar els seus projectes per alinear-los a la perspectiva d’Educació360, educació a temps complet.
La trobada va finalitzarar amb l’anunci del projecte guanyador de la crida #ComunitatsqueEduquen i dels tres finalistes, i el projecte MésEducació va ser un dels finalistes.