EDUCACIÓ INFANTIL: JA TENIM LES NOSTRES MASCOTES!!!!

Ja han anat arribant les mascotes de la classe amb les que compartirem emocions , descobertes i aprenentatges.

A P3 la vaca Lola  que vivia en una granja i l´elefant Tino que ha vingut des de la sabana africana.

A P4 el lloro Nata que ha vingut volant  des d´un país tropical i la pingüí Lia que trobava a faltar tant el fred del Pol Sud que la vam trobar al congelador de la cuina de l´escola.

I a P5, des de l´oceà Atlàntic, el dofí Kuki i el tauró Mawi.

Només fa uns dies que han vingut i ja els estimem moltíssim!!!

Gràcies famílies per portar i haver compartit amb els vostres fills i filles molts murals, manualitats, ninos, contes, llibres i informacions per treballar a l´escola els diferents projectes de les nostres mascotes!!