SETMANA DE LA POESIA

La Comissió de Formació i Coeducació de l’AFA Molí de Finestrelles ens ha fet una proposta molt interessant.

Des del dilluns dia 7 al  divendres 18 de maig es celebra el festival de Barcelona Poesia, on la nostra ciutat s’omple d’actes i tallers de poesia (https://www.barcelona.cat/barcelonapoesia/ca). Des de la Comissió de Formació i Coeducació de l’AFA del Molí hem organitzat una entrada a l’escola en vers. Durant aquesta setmana, els nostres infants sentiran poesies a l’entrada del matí, que han estat gravades per mares i pares de l’escola.

La selecció de poemes gira al voltant del tema de l'”aigua“, ja que estan treballant sobre les ‘dones d’aigua’ a tots els cursos.
➡️ La selecció de poesies són:
– ‘Si mi voz muriera en tierra’ de Rafael Alberti
– ‘Diuen: la mar és trista’ de Marià Manent
– ‘Se equivocó la paloma’ de Rafael Alberti
– ‘Il pleut’ de Raymond Queneau
– ‘Chansons du Djoliba’ de Fobeda Keita
– ‘Cançó de pluja’ (fragment) de Josep Maria de Segarra
– ‘La cascada de lutou’ (fragment) de Joan Maragall
– ‘La platja i el mar’ de Marta Pelfort.
– ‘Bressol de tots els blaus’ de Lluís Llach
– ‘Balada de les estrelles’ (fragment) de Josep Maria de Segarra.
– ‘Seguit de les vistes al mar’ de Joan Maragall.
– ‘Lo que diu una cançó’ (fragment) de Miquel Costa i Llobera.
– ‘A mineria e o mar’ de Nêga Lucas.
– ‘ Rainha do azul’ de Nêga Lucas.
❇️ Aquest recull de poemes es farà arribar al claustre per treballar-les a l’aula.
✳️ La producció de la proposta ha estat de les membres de la comissió de formació i coeducació i veus i so les han posat la Cecilia Debergh, en Gaddafi Núñez, l’Alba Robledo, en Tito Calvo, la Jana Calvo, en Marc Calvo i la Nêga Lucas. Ens han ajudat amb la selecció les bibliotecàries de la secció d’infantil de Can Fabra.
Moltes gràcies a tots i totes!
Visca la poesia! ✨📚✨
Esperem que gaudiu d’aquesta proposta.