Petits Talents Científics

Els nens i nenes de sisè hem participat en els Encontres d’experiències proposats per la plataforma de Petits Talents Científics que s’han celebrat al Cosmocaixa de Barcelona. Allà, juntament amb altres escoles, hem fet l’exposició del nostre projecte de recerca i investigació sobre la reproducció de les plantes.
També hem gaudit del taller sobre materials sorprenents, que ens ha deixat bocabadats amb uns experiments gairebé màgics. Més tard hem fet una breu, però intensa, visita al museu de la Ciència després de dinar plegats els pícnics que portàvem.
L’experiència ha estat molt enriquidora perquè hem après moltes coses relacionades amb el món de la ciència. A més, hem gaudit d’un dia diferent amb tots els companys i companyes de sisè de la nostra escola.