No us perdeu aquesta publicació de l’Ajuntament de BCN : Als barris tenim classe

Tots els projectes de millora educativa al territori amb la iniciativa ‘Als barris tenim classe’

Coneix, a través d’aquesta iniciativa de Districte, les diferents tasques que s’estan duent a terme als centres educatius per fomentar l’aprenentatge de manera comunitària i sobre disciplines artístiques.

Durant tot aquest 2021, el Districte de Sant Andreu reivindicarà el sector educatiu del territori per visibilitzar els diferents projectes que es desenvolupen a cada centre d’ensenyament dels barris. A través d’entrevistes, reportatges i notícies d’actualitat traslladarem les aules al centre del web i xarxes del districte per apropar cada tasca del sector de l’ensenyament a tota la ciutadania dels barris. D’aquesta manera ampliarem la xarxa de la comunitat educativa i implicarem els diferents sectors poblacionals en el coneixement i la millora constant de les diferents aules del districte.

Al llarg d’aquest mes podràs conèixer com funciona la modalitat del batxillerat internacional a l’IES L’Alzina, els beneficis que comporta l’aprenentatge lligat a la música tal i com es fa a l’institut escola El Til·ler, els projectes de pacificació i reforma d’escoles que han sortit guanyadors a les votacions dels pressupostos participatius i altres iniciatives com els patis de l’escola Estel o la Gegantona del Molí de Finestrelles. També us aproparem les experiències de l’Escola Segones Oportunitats i les novetats en el disseny del Punt Verd Mòbil, en el qual ha participat l’alumnat de l’institut Doctor Puigvert.

Pots seguir tots els continguts subscrivint-te al nostre butlletí i seguint-nos a les xarxes socials: FacebookTwitter i Instagram.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *