LA DIADA DE SANT JORDI!

Quina setmana més bonica hem gaudit la classe dels “cavalls i les eugues saltarines”.

Per la Diada de Sant Jordi, hem elaborat una rosa per regalar a qui més estimem. Hem vist i escoltat contes de la llegenda, uns més moderns i d’altres més tradicionals. Hem posat d’altres a la pissarra digital, escoltat cançons i  ballat, hem fet memoris de Sant Jordi…

Dijous vam rebre una visita molt especial! En Blai, un conte contes mag, i l’Anna una dibuixant que fa uns dibuixos increïbles ens van venir a visitar a l’escola per explica-nos un conte que han elaborat ells ” La cabra Serafina”. Ens van fer riure molt amb les seves històries, i fins i tot ens hem vam anar “d’excursió” sense moure’ns de la cadira!!! Fins aviat Blai i Anna!!

Per acabar la setmana vam fer estampació de verdures per fer una composició de primavera, la Griselda ens va explicar la llegenda, vam ballar i fer gresca i vam obrir un paquet on a dins teniem un llibre per a la classe!

Quina setmana més especial! 🐉🌹📖