Els nens i nenes de 2n acabem el projecte del nom de la classe, som: TAURE I L’OSSA MENOR.

Han estat dies de descoberta i de conèixer una mica més sobre l’espai. Les activitats han estat diverses; des de l’escola s’ha organitzat la visita d’un planetari amb la visualització del cel, els estels i les constel·lacions. D’altra banda, molts alumnes han portat tasques fetes en família per apropar-nos d’una manera lúdica què és això de les constel·lacions i com en podem descobrir més coses.

Seguirem investigant més sobre aquest tema al llarg del curs, però ara us deixem un recull de la darrera activitat creant la nostra  pròpia constel·lació.