Fomentant el Consum Responsable a segon de primària: Una experiència creativa amb les 3 R.

Els alumnes de Segon de Primària van participar activament en una sessió de convivència centrada en l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 12: Consum Responsable. Mitjançant una activitat pràctica, van tenir l’oportunitat de posar en pràctica els principis de les 3 R (Reduir, Reutilitzar i Reciclar), convertint materials reciclats en joguines divertides i úniques.

Utilitzant recursos com capses de cartó, ampolles de plàstic i trossets de tela entre d’altres, els nostres alumnes van demostrar la seva creativitat i habilitats fent manualitats, tot aprenent sobre la importància de minimitzar els residus i la necessitat de consumir de manera responsable.

A través d’aquesta experiència, no només van adquirir coneixements pràctics sobre sostenibilitat, sinó que també van desenvolupar habilitats socials com la col·laboració i la comunicació en equip. A més, van prendre consciència de com petites accions, com la reutilització de materials, poden tenir un impacte positiu en el medi ambient.

Agraïm als nostres alumnes per la seva participació entusiasta i esperem que aquesta experiència els inspiri a continuar actuant com a agents de canvi en el futur.