🍫 XOCOLATADA SOLIDÀRIA I RECOLLIDA DE LLIBRES A L’ESCOLA! 📚

Estimades famílies de l’escola,

Us convidem a participar en una activitat molt especial i solidària que ens omplirà de dolços moments i alhora contribuirà a enriquir la biblioteca de l’escola.

Què?
Una xocolatada solidària amb recollida de llibres.

Quan?
El proper divendres 19 de gener.

On?
Ens trobarem a la porta de l’escola.

Com?
Cada família és convidada a portar un llibre en bon estat.

Aprofitarem l’ocasió per conèixer els membres de la nova Junta de l’AFA, compartirem històries, anècdotes i suggeriments.

Us animem a participar en aquesta iniciativa que, més enllà de ser un acte solidari, crearà vincles entre les famílies de l’escola i l’AFA i farem més enriquidora la cultura lectora dels nostres infants.

Gràcies per ser part d’aquest esdeveniment tan especial. Esperem veure-us-hi a totes i tots!

Amb afecte,
L’AFA