Projecte GEP

El GEP (Generació Plurilingüe) és un programa plurilingüe impulsat pel Departament d’Ensenyament en el que hi participen un grup de centres de tot Catalunya. La nostra escola formarà part d’aquest programa d’innovació durant els cursos  2018-2019 ,2019-2020, 2020-2021.

La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica. Per aquest motiu hem engegat aquest projecte que es basa principalment en introduir la llengua anglesa a la quotidianitat del centre i augmentar-ne l’ús en els projectes.

A l’escola hem format un grup impulsor de mestres que amb els seus coneixements de la llengua i la formació rebuda desenvoluparan i faran el seguiment del projecte.

A continuació us enllacem una presentació sobre com fem l’anglès a l’escola:

Com fem l’anglès a l’escola?

D’altra banda, també us podeu adreçar a l’espai web creat amb la realització de les formacions de 1r i 2n any de GEP: