Escola Mas Rampinyo

CELEBREM …

Un visitant molt especial

Avui a les rodes del pati hem trobat un mussol molt petit. L’hem tingut a la foscor i l’hem observat per torns i en silenci. A la tarda, un forestal ha vingut a buscar-lo per alliberar-lo. Una visita emocionant i especial.

BONES FESTES!

AMB AQUEST TIÓ TAN SIMPÀTIC US DESITGEM UNES BONES FESTES!

EL TIÓ

Hi ha un pila de llenya tallada
que ha portat el camió
per fer foc a la llar.
Amb el tronc més gruixut que hem trobat
la tenim preparat el tió.
L’hem tapat amb la vella flassada
que cada any… Llegeix més»

Projecte GEneració Plurilingüe

El GEP (Generació Plurilingüe) és un programa plurilingüe impulsat pel Departament d’Ensenyament en el que hi participen un grup de centres de tot Catalunya. La nostra escola formarà part d’aquest programa d’innovació durant els cursos  2018-2019 ,2019-2020, 2020-2021.
La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en… Llegeix més»

TALLER AMB FAMÍLIES

Des de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i la Diputació de Barcelona posem en marxa unes xerrades taller, amb el propòsit de parlar sobre “Què està passant a l’escola?” per aquest curs 2018-2019. La principal finalitat és voler donar una mica de llum als interrogants… Llegeix més»

Bones vacances!

Us proposem aquests deures d’estiu, com a mínim la meitat de coses 😉
– Veure sortir el sol
– Aprendre a jugar a un joc de taula o de cartes que desconeixies
– Trucar o enviar un missatge a 3 companys o companyes de classe
– Veure una… Llegeix més»

Comiat de sisè

Aquest curs acomiadem a dos grups de sisè, aquests són els missatges que tota l’escola els hem desitjat.
A l’apartat de treball per projectes, grans,  teniu dues fotografies més del comiat que vàrem fer l’últim dia.
Molta sort de tot cor de part de tota l’escola!

CANTÀNIA 2018

Els nens i nenes de cinquè de l’escola han preparat l’obra “Partícules” i van participar en la cantata el passat dilluns a dalt de l’escenari de l’Auditori de Barcelona.
Aquest any amb la Cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze… Llegeix més»