🌟Presentació de la Nova Junta de l’AFA: Un Nou Començament! 🌟

Estem molt emocionats i emocionades d’anunciar nova junta de l’Associació de Famílies dels Alumnes (AFA) de la nostra estimada escola. És un moment de canvis i ple d’esperança, ja que donem la benvinguda als nous membres que portaran noves idees i energies a la nostra comunitat escolar.

🤝 La Nova Junta AFA:

Presidenta: Raquel Fiol

Vicepresidenta: Montse Parcerisa

Secretària: Laura Piqué

Tresorer: Toni Casanovas

Vocals: Meritxell García, Ainhoa Bolívar i Sandra Pérez

Estem segures que aquest nou equip continuarà amb la gran tasca de crear un entorn escolar enriquidor i inclusiu.

💡 Objectius de la nova junta:

Fomentar la participació de les famílies en les activitats escolars.

Col·laborar amb la comunitat educativa per millorar l’experiència de l’alumnat.

Impulsar nous projectes i iniciatives per enfortir el vincle entre l’escola i les famílies.

🎉 Celebrem aquesta oportunitat única:

Us convidem a unir-vos a nosaltres en la celebració d’aquest nou inici. Estigueu atents per a més informació sobre properes reunions i esdeveniments on podrem connectar, compartir idees i establir noves amistats.

🙌 Agraïm el vostre suport continu:

Aprofitem aquesta oportunitat per agrair a l’antiga junta el seu dedicat servei i compromís amb la nostra comunitat. Amb el vostre suport continu, estem segurs que assolirem grans èxits junts.