Entregrups i Laboratoris

Entenem els entre-grups com uns espais d’aprenentatge i de relació. Els infants poden manipular, inventar, pensar, fer hipòtesis, tastar i crear a partir de les propostes que aniran trobant en cada un d’ells.

L’activitat manipulativa, l’experimentació i la reflexió permeten interioritzar millor els aprenentatges i anar construint coneixements nous.

Afavoreixen nous lligams de relació i un sentit de pertinença a la comunitat més ampli que el del grup classe. Els nens i les nenes milloren els hàbits socials: la necessitat de compartir espais, jocs i materials, pactar normes i posar-se d’acord possibiliten el creixement.

Els entre-grups permeten que tothom pugui aprendre dels altres i amb els altres. Ens ofereix a les mestres la possibilitat de conèixer les nenes i els nens en situacions diferents a les habituals.

escola-mas-rampinyo-entregrups-1

Si voleu saber més sobre els entregrups d’infantil cliqueu a aquest enllaç: entregrups infantil

escola-mas-rampinyo-entregrups-2escola-mas-rampinyo-entregrups-3