PROJECTE DE RÀDIO A L’ESCOLA

Des del curs passat a l’escola estem portant a terme un projecte de ràdio amb els nens i nenes de 4t. Creiem que aquesta és una via perfecta per treballar molts aspectes bàsics pel seu desenvolupament integral i per fer-ho d’una manera motivadora. Sense adonar-se’n treballen aspectes tant importants com:

-La creativitat i la imaginació a l’hora de pensar els continguts dels programes

-L’expressió escrita en preparar els guions

-L’expressió oral en gravar els programes

-El treball en equip

-El respecte pels companys

-L’ús de tecnologies digitals

-La recerca d’informació

A continuació us deixem els dos programes que han realitzat durant el primer trimestre. Esperem que us agradin i els gaudiu en família!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *