Projecte de l’hort; 1r i 2n compren i planten!

L’hort de La Sagrera va agafant forma. Els alumnes de 2n han anat a comprar a Can Mataporcs i els de 1r han plantat i sembrat amb l’ajuda de l’avi Curro.

Amb aquesta activitat els de 2n aprenen a treballar dels euros (quantitat, valor pagat, el canvi…) de manera vivencial, a esperar el torn, a cooperar i tot el que té a veure amb el desplaçament fora l’escola (el civisme, seguretat vial…).

L’alumnat de 1r aprèn el procés de creixement de les plantes des de la seva fase inicial i ajuda a millorar l’escolta i el respecte intergeneracional.

Ja tenim ganes de veure com creixen els nostres fruits i verdures!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *