Preinscripció 2020-2021!

La preinscripció escolar per a l’educació infantil i primària serà entre els dies 13 i 22 de maig. Tots els tràmits es podran fer en línia, evitant els desplaçaments als centres.
Haureu d’omplir un formulari en línia i enviar la documentació* mitjançant un correu electrònic al centre que s’hagi demanat en primera opció. En el cas de La Sagrera a8065238@xtec.cat

Si teniu problemes per fer-la en línia, la podreu fer presencialment entre els dies 19 i  22 de maig demanant cita prèvia al telèfon 93 844 92 75 a partir del dia 13 de maig de 9:00 a 14:00h. Caldrà que porteu la documentació necessària*.

Més informació a preinscripció.gencat.cat i al web del Departament

*Documentació necessària:

• Imprès oficial de preinscripció.
  • Fotocòpia del llibre de família (full dels pares i de l’alumne/a).
  • Fotocòpia del DNI del pare i mare o tutor on hi consti l’ADREÇA DE L’ALUMNE que s’al·lega.
  • Fotocòpia del carnet de vacunacions.
  • Tarja sanitària de l’alumne: TIS.
  • Carnet de família nombrosa.
  • Certificat renda mínima d’inserció.
  • Certificat de discapacitat.

Oferta de places

Quotes vàries

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *