La setmana de la ciència!

Benvolgudes famílies,

Del 9 al 18 de novembre se celebra a Catalunya la 23a Setmana de la Ciència.

Durant la Setmana de la Ciència a l’escola La Sagrera hem celebrat activitats de divulgació científica.

La Setmana de la Ciència és una iniciativa coordinada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

Cicle de petits: P3, P4 i P5 el dimecres 14 de novembre a la tarda, han fet tallers d’experiments.

Cicle de Mitjans: 1r, 2n i 3r el dimarts 13 de novembre al matí, han fet experiments.

Cicle de Grans: 4t el dimecres 14 de novembre, al matí, han fet experiments relacionats amb funcions dels aparells del cos humà. 5è i 6è divendres 16 de novembre han fet experiments relacionats amb l’aigua.

L’alumnat de 6è, el dimecres al matí, ha assistit a les jornades de ciències que organitza l’Institut de la Vall del Tenes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *