Gran festa de final de curs 2014/15

Ens complau convidar-vos a la festa de final de curs 2014-2015 de la nostra escola, que tindrà lloc el proper dissabte 20 de juny a partir de les 18:00 hores a la pista de l’escola La Sagrera.

Com en anys anteriors, l’AFA organitza una sèrie d’activitats per als infants (inflables, jocs tradicionals, pintacares,
disco mòbil) i també el servei de bar perquè tothom pugui sopar a l’escola. Els beneficis obtinguts en aquesta festa
es destinen a implantar millores en la nostra escola, millores de què es beneficien tots els nens i nenes, de manera
que us convidem a viure la festa amb nosaltres i a portar-hi tothom qui vulgueu.

Hi haurà una venda anticipada de tiquets aquest dimecres 10 de juny, dijous 11 de juny i divendres 12 de juny a les entrades i sortides de l’escola. Com en anys anteriors, el preu dels menús serà de 5 euros (entrepà de botifarra o frankfurt + beguda + gelat) o de 4,5 euros (bikini + beguda + gelat).

afa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *