“SEFF TOUR”

📢 Oportunitat enriquidora per a la nostra comunitat educativa! 🎥✨ Els alumnes de 5è i 6è han tingut l’oportunitat d’assistir al , una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Calafell. Aquest projecte forma part del Sex Education Film Festival, una plataforma innovadora que utilitza el poder del cinema per promoure el respecte, la igualtat i la diversitat en temes com els rols de gènere dins l’àmbit de la llar, els canvis físics i psíquics durant la pubertat, els estereotips en la sexualitat i el respecte i acceptació derivats d’això. Els nostres alumnes, juntament amb les altres escoles del municipi, van gaudir d’una sessió de curtmetratges al Teatre Joan Colet de Calafell, els passats 2 i 3 de maig, seguida d’una enriquidora taula rodona. Els curtmetratges van proporcionar una visió profunda i inspiradora sobre aquests temes, fomentant la reflexió i el diàleg constructiu. Aquesta experiència pedagògica i cultural ha estat una oportunitat invaluable per al nostre alumnat i el professorat, promocionant una educació inclusiva i respectuosa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *