BIBLIOTECA ESCOLAR

La nostra BIBLIOTECA ESCOLAR ha quedat definida en tres zones ben diferenciades:

• Racó d’animació a la lectura:

Aquest espai està destinat especialment als nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial. És un espai pensat perquè els nens (amb un màxim de 30) estiguin asseguts còmodament i puguin escoltar literatura oral.

Quan no s’expliquen contes, un grup reduït de nens poden fer-lo servir per llegir llibres, ja sigui a nivell d’imatges o de paraules.

• Espai de lectura, consulta i estudi.

És un espai destinat a tot l’alumnat on poden llegir, estudiar, consultar informació dels llibres de coneixements o enciclopèdies, o fer treballs en grups. Aquest espai consta de 6 taules amb 4 seients cada una, que permet el treball a 25 alumnes.

En aquesta zona també hi haurà ( programat per aquest curs) dos ordinadors multimèdia, per fer consultes amb suport multimèdia.

• Zona de bibliotecari/a.

Aquesta zona tant la pot fer servir un bibliotecari mestre o un bibliotecari alumne. És un espai destinat per fer les tasques pròpies d’una biblioteca.

L’escola compta amb un servei de préstec de llibres per tot l’alumnat i professorat de l’escola i és un espai per incitar al nostre alumnat a trobar el seu gust per la lectura.