AULA MULTISENSORIAL

La nostra escola és un dels pocs centres que compten amb un Aula Snoezelen o Multisensorial. La fita principal d’aquesta aula és la d’estimular a l’alumnat amb NEE, afavorint el desenvolupament dels seus 5 sentits (tacte, vista oïda, olfacte, gust) .
La nostra aula Multisensorial és un espai polivalent, motivador, interactiu i està ple de possibilitats i recursos que faciliten l’educació de quasi tots els nostres alumnes (aula SIEI, Cicle infantil i cicle inicial) , no sols pels alumnes amb NEE.
Els materials d’aquesta aula, estan dissenyats i plantejats per desenvolupar metodologies actives. D’aquesta forma podem treballar conceptes concrets que considerem importants en el seu dia a dia.
Totes les sessions estan programades de forma individual o en grups molt reduïts per controlar fins el més mínim detall coml’ambientació, música, materials, sons…