La Gina

El projecte de la Gina va néixer fa dos cursos. La Gina és la mascota de la nostra escola, així que va decidir donar-li vida a aquest personatge. Amb ajuda de les dones de l’escola d’art de l’Ajuntament de Calafell Vam iniciar el projecte de la Gina.

La Gina és la marieta més bonica i simpàtica que mai haguéssim pogut imaginar, ella cada dia ens dona la benvinguda a l’escola, ens acompanya en totes les festes tradicionals que se celebren a l’escola i com no podia ser d’una altra manera es vesteix segons l’època de l’any en què ens trobem.

Tot això ha estat possible gràcies als alumnes de C.S. que han estat els veritables protagonistes de donar-li vida a la GINA.

Gràcies GINA!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *