3 de desembre. Dia de la diversitat funcional.

L’escola de La Ginesta, està i estarà sempre al costat de la diversitat i la inclusió.

La diversitat que envolta a la societat i, més concretament a la nostra escola,  s’ha d’entendre com un valor afegit  del qual tots hem d’aprendre.

La nostra escola, cada any, agafa el compromís de treballar per respectar la dignitat i la llibertat dels nostres alumnes, desenvolupant materials, activitats i metodologies universals i accessibles per tothom per garantir l’exercici dels drets individuals en condicions d’igualtat, seguretat , confort i com no, ajudar a millorar la seva autonomia personal.

Per totes aquestes raons, La Ginesta ha volgut fer aquest homenatge.

Tot junts fem escola.

Cliqueu a la imatge per veure el vídeo!

asdfsdafsdf

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *