Infantil caga el Tió!

El festival de nadal.

El dia 20 de Desembre vam celebrar el festival de nadal a l‘escola. Van actuar tots els cursos, des de P3 fins a 6è. Nosaltres, els alumnes de 6è, érem els presentadors del festival i cada curs actuava i feia una cançó i un poema… Llegeix més»

Aprenem amb el Pau i el Yeray

EL divendres passat el Pau i el Yeray van portar dues coses molt diferents per explicar a la classe.
Primer el Yeray ens va explicar que eren les carpes i on vivien. Vam aprendre que hi ha un poble que es diu Escatron, per on hi passa el riu Ebre i on ell ha anat a pescar amb el seu pare.

El Pau ens va portar la placa electrònica de l’aspiradora. Ens va explicar que la bateria s’havia acabat i que la van canviar. Vam poder veure que tots els aparells electrònics porten placa per poder funcionar, però que no totes són iguals i que des de dalt semblen una cuitat amb edificis i carreteres.

Vam aprendre moltes coses noves i interessants! Moltes gràcies nois!

No al malractament animal.

A ”Valors Cívics” hem fet un vídeo amb una eina molt útil que és diu ”PowToon” sobre el maltractament animal espero que os serveixi per fer alguns vídeos animats, sobre això és tracta ”PowToon”.
Aquí os comparteixo l’enllaç a ”PowToon”(Clica aquí).

Jornades Culturals

A l’escola Josep Veciana hem celebrat les jornades culturals, aquest any el tema central ha estat els Jocs Olímpics del Mediterrani, hem realitzat diferents tallers i activitats, on tots els alumnes de l’escola han compartit l’experiència.
Com a cloenda hem rebut  la vista del Tarracus, i tots… Llegeix més»