PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Les dates previstes per dur a terme la preinscripció per al curs 2020-2021 són les següents:
1.- Presentació de sol·licituds
  • Educació infantil de segon cicle i educació primària del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.
2.- Matrícula

Educació infantil de segon cicle i educació primària del 16 al 22 de juny de 2020.

Si voleu conèixer la nostra escola, podeu visitar-nos, concertant cita al telèfon 973600351

-Enllaç al web del Departament-

DENIP 2020

Avui, 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

Cada classe hem treballat una paraula relacionada amb la Pau i l’hem escrit en unes polseres que portarem tot el dia.

Per començar l’acte, l’alumnat de 6è ha llegit un manifest. A continuació, representants de cada curs han explicat el que representa la seva paraula triada. Finalment, els nens i nenes de l’aula d’acollida, ens han ensenyat com es diu PAU en altres idiomes.

– No hay camino para la paz, la paz es el camino. Mahatma Gandhi –

CAGUEM EL TIÓ!

Aquest matí l’alumnat de tota l’escola, des dels més petits als més grans, hem fet cagar el Tió.

Ha estat molt generós, ens ha cagat la cantimplora reutilitzable MIP per a tots i totes, també algun regalet per a cada classe. Una mica bé ens hem hagut de portar ;P.

Moltes gràcies Tió i fins l’any que ve!

Aprofitem per desitjar-vos un BON NADAL i FELIÇ ANY NOU 2020!

#MipMestres

I els i les #MipMestres us enviem els nostres millors desitjos per l’any 2020. Ens retrobem el 8 de gener.
Gràcies per confiar en nosaltres!

FESTIVAL HIVERN 2019-2020

Després d’uns dies intensos, hem arribat a la fi del primer trimestre i quina manera més divertida d’acomiadar-lo que amb un festival dels anys 70 i 80.

Famílies, mestres, alumnat i la resta de la comunitat educativa que formem part d’aquesta escola, hem gaudit de valent veient als i les petites de casa ballar amb molt ritme.

Amb aquesta energia que ens caracteritza volem donar la benvinguda a l’any 2020 😉

Aquí deixem un recull d’imatges de la jornada festiva, gaudiu de les vacances!

Continuem amb la dinamització de patis

Durant el mes de novembre hem tornat a iniciar el projecte “Dinamització de patis”. Els responsables de dur-lo a terme és l’alumnat de 5è i 6è.

Consisteix en dinamitzar els patis al cicle d’educació infantil (P3, P4 i P5) i cicle inicial (1r i 2n) presentant un ampli ventall de jocs tradicionals, disfresses, pintar i altres activitats lúdiques.

Aquest  curs com a novetat, uns quants alumnes de 5è i 6è preparen diferents activitats perquè els dinamitzadors les puguin dur a terme.

Blblioteca MIP

La biblioteca MIP ja està en ple rendiment!!!

Els nens i nenes de l’escola ja poden fer ús del servei de préstec de la nostra biblioteca escolar tots els dimarts i divendres a l’hora del pati.

Cada cop disposem de més llibres i comptem amb últimes novetats i llibres d’allò més atractius per a totes les edats i gustos. D’aquesta manera els nostres infants poden endinsar-se en múltiples aventures de dracs, bruixes i bruixots, fades valentes,…

Però aquest any hem anat un pas més enllà, i els nens i nenes els dimarts i divendres a l’hora de l’esbarjo tenen l’opció de gaudir del nostre racó de lectura.

Aquí en teniu una mostra… i bé que estem!!!

PLASTIQUINA

Aquesta setmana hem rebut la mascota del projecte Desplastifica’t, “La Plastiquina”. Li vam donar la benvinguda amb un manifest preparat per l’alumnat de sisè i presentant-la de manera oficial a tota l’escola.

Formem part de les escoles associades a la UNESCO  i tenim l’objectiu de reduir l’ús i consum dels plàstics. És per aquest motiu, que durant el curs realitzarem una sèrie d’activitats per conscienciar-nos de tot plegat.

Avui ens hem acomiadat de la Plastiquina que emprèn un llarg viatge cap a Mataró.

Recordeu seguir-nos al Telegram

Telegram és una aplicació de missatgeria instantània. A l’escola ens hem iniciat amb aquesta APP com a mitjà de difusió ràpid i efectiu entre l’escola i les famílies. Només us heu de descarregar l’APP des del Google Play Store o Apple Store, cercar el grup/grups que us interessin i afegir-vos.

Recordar que no podreu enviar missatges, serà l’equip docent l’encarregat de difondre la informació.

Disposem d’un canal general: Mestre Ignasi Peraire

Canal de cicle inicial: Cicle Inicial MIP

Canal de cicle mitjà: Cicle Mitjà MIP

Canal de 5è curs: MIP5curs19_20

Canal de 6è curs: mip6e

1a. assemblea d’alumnes

El divendres dia 11 es va realitzar la primera assemblea d’alumnes. Es van tractar temes com: el servei de préstec de la biblioteca, la comissió mixta de patis, el festival d’hivern o la demanda de material pel pati, entre d’altres.

Les i els alumnes representants de cada classe exposen les seves peticions, escolten les dels altres i fan una valoració comuna de les aportacions que s’han fet durant l’assemblea.

Desplastifica’t

Una prioritat de la nostra escola és educar als infants en la cura del medi ambient. El curs passat vam rebre la notícia d’entrar a formar part de les escoles associades a la UNESCO.

En aquest entorn i seguint la nostra trajectòria, participem de manera activa en el projecte DESPLASTIFICA’T. Aquest programa consisteix a fer conscient a tota la comunitat educativa de la importància del bon manteniment de l’entorn natural que ens envolta. Juntament amb la resta d’escoles amb què fem xarxa en l’àmbit nacional, treballem enguany de manera més específica el mal ús i abús què fem dels plàstics.

A les nostres aules, ja fa temps que apostem pel residu 0, esperem la vostra col·laboració. Deixem la Terra neta!