📌 Preinscripció 20-21

Descarrega formulari sol·licitud

2. Descarrega la documentació necessària i els barems. ⬇️

Barems i documentació preinscripció

3. Inici de la preinscripció (clicant a la imatge podeu descarregar el pdf i accedir als enllaços)

4. Oferta educativa

MAPA ESCOLAR (enllaç)

Recordeu que podeu contactar amb nosaltres per resoldre qualsevol dubte a:

💻 c5005171@xtec.cat

☎️ 973600351

📹 I si desitges una videoconferència personalitzada (clic aquí)

💥 Finalistes WAPPS de Fundació PuntCAT

D’entre 1.183 grups inscrits i més de 3.300 alumnes participants… Estem orgulloses de poder compartir amb vosaltres que dels tres finalistes de la categoria de primària, dos grups són de l’escola Mestre Ignasi Peraire 🏆

Aquest projecte que s’ha realitzat al llarg d’aquest curs en què el producte final ha estat la creació 10 pàgines web, ens ha permès ampliar el coneixement sobre comunicació audiovisual 🎙️, endinsar-nos en el món del disseny, de la programació amb WordPress i un cop més, el treball en equip 👪, que sempre ens aporta un excel·lent resultat.

El tema central era indagar sobre un dels 17 objectius de desenvolupament sostenible de la ONU, 17 objectius per transformar el nostre món 🌍

L’alumnat de cinquè ha assolit amb escreix la idea inicial del projecte i l’equip docent no podem estar més satisfet 😊

Felicitats als participants i en especial als guanyadors!

Cicle Superior: la nostra veu compta

Després d’una llarga etapa aprenent de manera competencial, arribem al cicle superior. Som crítics, ens fem preguntes, busquem respostes, creem contingut, transmetem missatges, prenem consciència de qui som i què volem oferir al món.

Hem integrat a la nostra manera d’aprendre l’autonomia, el treball col·laboratiu, les eines digitals, l’experimentació i la resolució de reptes reals.

Fem ús constant de la nostra ràdio escolar, MIP ràdio, per enriquir els aprenentatges. Noticiaris, entrevistes, expressions orals, contes, manifests,… Ens expressem i donem a conèixer la nostra veu.

L’EDUCACIÓ INFANTIL D’AVUI – EDUCANT PER A UN FUTUR

L’EDUCACIÓ INFANTIL és una etapa amb un VALOR EDUCATIU POTENT I PROPI, en la qual s’interpreten els primers compassos de tota una personalitat, i per suposat de tota una vida; és quan tot comença a agafar forma i on es produeixen progressos evolutius molt importants.

Per tant, a la NOSTRA ESCOLA volem acompanyar els infants de la millor manera possible durant el seu procés d’ensenyament-aprenentatge, mantenint un COMPROMÍS amb el seu PROCÉS ESCOLAR I EDUCATIU.

Una ACOLLIDA INICIAL i EMOCIONAL a l’alumnat i famílies, PETITS AGRUPAMENTS i una ATENCIÓ INDIVIDUALITZADA, IMMERSIÓ LINGÜÍSTICA, iniciació a la ROBÒTICA i a la CULTURA DIGITAL, potenciació del LLENGUATGE ORAL, ACTIVITATS INTERNIVELLS, execució d’un PROGRAMA D’ADQUISICIÓ D’HÀBITS SALUDABLES, ENFOCAMENT GLOBALITZADOR dels aprenentatges – TREBALL PER PROJECTES

Són alguns dels INGREDIENTS, entre d’altres, utilitzats a l’Escola Mestre Ignasi Peraire per formar GRANS PERSONETES del futur.

PROJECTES EDUCACIÓ INFANTIL

ROBÒTICA- CULTURA DIGITAL

TALLERS I ACTIVITATS INTERNIVELLS

ENGLISH & PSYCHOMOTRICITY
TALLERS EN FAMÍLIA

ACOLLIDA EMOCIONAL

Buscant solucions als problemes que ens presenta la vida 😊

A l’escola ens agrada treballar de manera col·laborativa, al cicle mitjà ens presenten reptes i els nens i les nenes amb diverses estratègies, en trobem la solució 💪🏼

La comunicació 🎙️, les eines digitals 💻, l’experimentació 🦠 i la creativitat 🎭 formen part del nostre dia a dia i ens encanta expressar tot allò que sentim en diferents formats.

Concurs WAPPS “Vota’ns”

Benvolguts i benvolgudes,
L’alumnat de cinquè ha dut a terme un projecte de creació de pàgines web amb la temàtica dels Objectius de desenvolupament sostenible de la ONU.
Hem presentat les webs que han fet al concurs Webs al Punt.
Esperem que us agradi el projecte.

DENIP 2020

Avui, 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

Cada classe hem treballat una paraula relacionada amb la Pau i l’hem escrit en unes polseres que portarem tot el dia.

Per començar l’acte, l’alumnat de 6è ha llegit un manifest. A continuació, representants de cada curs han explicat el que representa la seva paraula triada. Finalment, els nens i nenes de l’aula d’acollida, ens han ensenyat com es diu PAU en altres idiomes.

– No hay camino para la paz, la paz es el camino. Mahatma Gandhi –

CAGUEM EL TIÓ!

Aquest matí l’alumnat de tota l’escola, des dels més petits als més grans, hem fet cagar el Tió.

Ha estat molt generós, ens ha cagat la cantimplora reutilitzable MIP per a tots i totes, també algun regalet per a cada classe. Una mica bé ens hem hagut de portar ;P.

Moltes gràcies Tió i fins l’any que ve!

Aprofitem per desitjar-vos un BON NADAL i FELIÇ ANY NOU 2020!

#MipMestres

I els i les #MipMestres us enviem els nostres millors desitjos per l’any 2020. Ens retrobem el 8 de gener.
Gràcies per confiar en nosaltres!