INFORMACIONS ORIENTACIONS CONFINAMENT

Benvolgudes famílies;

Un cop passats aquests quinze dies de confinament, el primer que volem és continuar donant-vos molts ànims i esperem que la cosa vagi millorant amb el pas dels dies. Sabem que ara mateix són moments difícils i que el més important és que tots ens trobem bé de manera global. Per donar-vos tranquil·litat, l’equip de mestres del MiP, hem dissenyat un enllaç a través de la plataforma drive (CM-CS) i sites (CI), al qual podeu accedir des de qualsevol mitjà tecnològic per poder veure, consultar i fer amb els vostres fills i filles diferents activitats del seu nivell. Trieu el que més els hi agradi i vingui de gust fer, n’hi ha de tota mena i tots els àmbits. Llegiu atentament el document d’informació important, ja que estan especificades les directrius i la manera que teniu per poder contactar amb els tutors i tutores perquè vagin fent un seguiment de l’alumnat que pot accedir als materials. No són activitats obligatòries, ni avaluables, ni de nou contingut, tal com ens van orientar des del Departament d’Educació.

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

A EDUCACIÓ INFANTIL, seguiu les aportacions que us van fent des de la web de l’escola a l’espai d’infantil i a cada classdojo d’aula.

Continuarem estant en contacte amb vosaltres. Qualsevol dubte, mireu sempre els canals de comunicació escolars (web, correu, telegram,…)

Cuideu-vos molt i molts ànims de part de tot l’equip de mestres de l’escola Mestre Ignasi Peraire.

Concurs WAPPS “Vota’ns”

Benvolguts i benvolgudes,
L’alumnat de cinquè ha dut a terme un projecte de creació de pàgines web amb la temàtica dels Objectius de desenvolupament sostenible de la ONU.
Hem presentat les webs que han fet al concurs Webs al Punt. Un dels premis és al web més votat.
Podeu veure les 10 pàgines web en aquest mural i clicant al damunt sereu a la pàgina on pots visitar-la i votar-la.
Els fareu molt contents si els voteu. Cal identificar-se amb un compte gmail.
Gràcies!

EDUCACIÓ INFANTIL-RECURSOS I ACTIVITATS

Bona tarda famílies,

• Des de l’equip de cicle d’Educació Infantil us informem que si aneu a l’APARTAT D’INFANTIL de la pàgina web de l’escola hi podreu trobar un ampli ventall d’activitats i recursos per fer aquests dies a casa. Xafardegeu amunt i avall… ;P
  • També s’ha actualitzat la pàgina referent al PROGRAMA SI, projecte de Salut Integral que treballem a l’Educació Infantil. Doneu-hi un cop d’ull, hi ha lectures i informació molt interessant per a tota la família, també activitats dels vostres fills i filles en relació a aquest projecte.
  • D’altra banda, també podreu veure alguns dels vostres companys/es, els quals ens han passat activitats que fan aquests dies a casa seva. Us animem a seguir compartint bonics i divertits moments amb tots nosaltres (dins l’apartat d’educació infantil trobareu com fer-ho).
Gràcies famílies, ànims i molta salut!

TASQUES PER ACTIVAR-NOS

Benvolgudes famílies!

Primer de tot, esperem que estigueu bé. Des de l’àmbit d’educació física, us hem proposat una sèrie d’activitats per poder fer amb els vostres fills i filles en aquests dies que ens està tocant viure. Com ja sabeu, moure’ns i estar actius, ens ajudarà a trobar-nos millor física i mentalment.

Si cliqueu a l’enllaç de sota d’activitat edfísica, podreu accedir a l’enllaç del document.

ACTIVAT EDFISICA

Esperem que continueu bé i ens puguem veure aviat. Moltes gràcies i una forta abraçada

L’equip de mestres d’EF

Tancament centres educatius

Benvolgudes famílies,

A efectes del procés que està fent el coronavirus el Departament d’Educació seguint les instruccions del Departament de salut i com a mesura excepcional per contenir el virus ha pres la següent decisió,

Tancar a partir del dia 13 de març i fins al pròxim dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu, no hi haurà servei de menjador ni les activitats extraescolars i s’ajornen les portes obertes.

No romandrà a l’escola personal de serveis mínims ni ningú de l’equip directiu.

Nosaltres seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament d’Educació i del Departament de Salut.

És important que puguem contactar amb vosaltres en qualsevol moment i que tingueu oberts canals de comunicació.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Cordialment,

Montse Serret Palau

DENIP 2020

Avui, 30 de gener, és el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP).

Cada classe hem treballat una paraula relacionada amb la Pau i l’hem escrit en unes polseres que portarem tot el dia.

Per començar l’acte, l’alumnat de 6è ha llegit un manifest. A continuació, representants de cada curs han explicat el que representa la seva paraula triada. Finalment, els nens i nenes de l’aula d’acollida, ens han ensenyat com es diu PAU en altres idiomes.

– No hay camino para la paz, la paz es el camino. Mahatma Gandhi –

PREINSCRIPCIÓ 2020-2021

Les dates previstes per dur a terme la preinscripció per al curs 2020-2021 són les següents:
1.- Presentació de sol·licituds
  • Educació infantil de segon cicle i educació primària del 23 de març a l’1 d’abril de 2020.
2.- Matrícula

Educació infantil de segon cicle i educació primària del 16 al 22 de juny de 2020.

Si voleu conèixer la nostra escola, podeu visitar-nos, concertant cita al telèfon 973600351

Enllaç a la informació de preinscripció

-Enllaç al web del Departament-

CAGUEM EL TIÓ!

Aquest matí l’alumnat de tota l’escola, des dels més petits als més grans, hem fet cagar el Tió.

Ha estat molt generós, ens ha cagat la cantimplora reutilitzable MIP per a tots i totes, també algun regalet per a cada classe. Una mica bé ens hem hagut de portar ;P.

Moltes gràcies Tió i fins l’any que ve!

Aprofitem per desitjar-vos un BON NADAL i FELIÇ ANY NOU 2020!

#MipMestres

I els i les #MipMestres us enviem els nostres millors desitjos per l’any 2020. Ens retrobem el 8 de gener.
Gràcies per confiar en nosaltres!