Programa del consum de llet i de fruita

L’escola participa en el programes de consum de fruita (des del 2010) i llet (des del 2017) a les escoles. Són una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

OBJECTIUS DEL PROGRAMA DEL CONSUM DE FRUITA:

• Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i berenars dins del centre
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat…
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

I també reduir el consum llaminadures, begudes refrescants, brioixeria i videojocs sedentaris.

OBJECTIUS DEL CONSUM DE LLET:

• Augmentar la sensibilització per una bona alimentació i la transmissió de conductes d’hàbits saludables a través de la distribució de llet sencera UHT a tot alumnat.
  • Donar a conèixer el paper de la llet com a aliment important (o de consum diari) dins d’una alimentació variada i saludable, i de les seves propietats nutricionals.