Sortides

Cada nivell realitza tallers, dins i fora del centre, i sortides d’acord amb la seva programació. L’objectiu és acostar els infants a la realitat i dotar de significat aquells aprenentatges treballats a l’aula.

A començament de curs  es lliurarà el llistat de sortides del curs per tal de retornar signada l’autorització.  Sense aquesta autorització, l’infant no podrà sortir del centre. En aquest llistat trobareu les sortides i activitats o tallers que els vostres fills i filles realitzaran durant el curs.

Pel que fa a les colònies, els infants d’I4 fins a 5è van a Viladoms de Baix. L’alumnat de 6è va a Cala Montjoi.

Aquestes sortides queden recollides en el Pla Anual del Centre, que aprova el Consell Escolar a principi de cada curs escolar.

El pagament de les sortides sempre es farà a través de pagament bancari. Per qualsevol aspecte relatiu al pagament de les sortides i colònies adreceu-vos a la secretària del centre.