Escolta’m

L’Escolta’m és un espai setmanal de comunicació del tutor/a amb petits grups de tres o quatre dels seus alumnes durant un període de temps, per parlar o fer junts allò que els interessi, sense la pressió de la feina, amb l’objectiu de gaudir i d’acompanyar els alumnes en el seu progrés i creixement personal, capacitant-los per autovalorar-se, conèixe’s, conèixer els altres i, a l’hora, establir un vincle afectiu, de seguretat i de confiança que faciliti la convivència i millori el rendiment escolar.

El projecte Escolta’m està pensat com un espai d’harmonia, pel benestar emocional de l’alumnat, per a que se sentin valuosos, apreciats…, per gaudir amb d’altres i per aprendre a parlar i a escoltar i també a reconèixer i expressar les emocions. Unes emocions que pretenen ser una porta a fer sentir a l’alumnat i al professorat éssers capaços, i resilients.

SENTIR-SE ESCOLTAT LA PRIMERA EMOCIÓ POSITIVA DE L’ESCOLTA’M