Jornada de reflexió escoles de futur: la dansa, art i docència

Aquest passat dissabte, 27 de gener de 2018 una representació de l’escola ha participat en la Jornada de reflexió escoles de futur: la dansa, art i docència organitzada per l’Associació de Professionals de la dansa de Catalunya (apdc) i el Conservatori Superior de Dansa de l’Institut del Teatre.

Els objectius de la jornada eren:

Reflexionar sobre els valors educatius de la dansa en l’àmbit escolar. Debatre les estratègies a seguir perquè la dansa tingui presència de qualitat a l’escola. Reflexionar sobre el perfil de la persona que hauria de transmetre els valors de la dansa i dirigir la seva pràctica a l’escola.

L’Escola Els Alocs vam explicar com hem incorporat aquest llenguatge coreogràfic a l’escola amb la complicitat de l’Associació Sudansa i la nostra experiència d’aquests gairebé dotze anys d’existència.

Vam il·lustrar el nostre discurs amb aquesta presentació