EL GRUP DE 5è HA VISITAT EL BANC D’ALIMENTS DE LA CREU ROJA DE MOLINS DE REI

Els nens i nenes de 5è hem visitat el Banc d’aliments de la Creu Roja, ja que estem col·laborant amb ells amb els beneficis que obtindrem de les polseres solidàries que la nostra cooperativa “Ajudant per la causa” ha creat i venut.

Ens han explicat que atenen unes 260 famílies de Molins de Rei; això és entre 600 i 700 persones.

A més de proporcionar aliments a les persones que ho necessiten, també distribueixen productes d’higiene personal, neteja de la llar, roba i joguines (han de ser noves, no admeten articles de 2a mà), així com allotjament durant 4 nits i un serveis de dutxes dos dies a la setmana.

De tot plegat, hem fet una bona reflexió sobre què vol dir ajudar i la importància de ser empàtics.

GRÀCIES PER HAVER-NOS CONVIDAT!

POLSERES SOLIDÀRIES. Projecte CueMe

AJUDA’NS A AJUDAR. COMPRA PULSERES SOLIDÀRIES.

ENVIA UN @ A L’ADREÇA vendescooperativa@elpalau.cat I DEMANA MODEL I COLORS. FES LA RECOLLIDA A L’ESCOLA EL PALAU DE DILLUNS A DIVENDRES DE 8’50h a 9’10h  A LA REIXA RAFEL CASANOVAS. FINS AL 18 DE JUNY.

Aranyes de Louise Bourgeois

Els nens i les nenes del cicle mitjà hem estat treballant artistes i moviments artístics molt interessants durant les sessions d’Arts & Crafts.
Hem parlat sobre l’artista Louise Bourgeois i la seva obra “Maman”, amb la que fa referència a la seva vida.
Louise construïa aranyes per simbolitzar la figura de la seva mare, ja que la seva feina era teixir i era una persona que li donava protecció, igual que l’insecte que fa teranyines i ens protegeix dels mosquits.
El seu art és autobiogràfic i gràcies a ell ens explica la seva vida.
Per això ens hem basat en les seves escultures d’aranyes i les hem interpretat amb material tèxtil.

ESCULTURES EFÍMERES

Els nens i nenes de la classe del Cuc fan escultures efímeres amb elements naturals que han cercat al Parc de La Granja. A partir del llistat de materials que les mestres els han proposat buscar, han manipulat i experimentat per construir composicions que no perduraran en el temps. L’important és l’experiència i el procès de construcció.

5a SETMANA VERDA

Avui ha començat la 5à Setmana Verda i mediambiental a l’escola. Al llarg d’aquesta setmana parlem, reflexionem i actuem perquè les nostres accions ajudin al nostre planeta a estar sa , i poder així, seguir gaudint de tot el que ens ofereix.

PREINSCRIPCIÓ PER AL CURS 21-22 DEL 15 AL 24 DE MARÇ

Aquest curs l’escola El Palau farà les portes obertes virtuals. Ha estat una decisió difícil però coherent amb les mesures de prevenció que l’escola està prenent des de començament de curs.

Per aquelles famílies interessades en mantenir una entrevista individual amb la direcció del centre, la podran sol·licitar trucant al telèfon de l’escola. 93 680 16 45

Cliqueu la imatge per veure el video.

JUGUEM AMB LES MATES…

La classe dels matossers passem estones molt divertides jugant amb les matemàtiques. Aquí us mostrem un petit tastet per a què veieu què bé ens ho passem!!

Treballem les desenes i les unitats ben concentrats i sempre de manera manipulativa.