97 anys aprenent a l’escola El palau

El dia 24 d’octubre la nostra escola El Palau va celebrar el seu 97è aniversari! De mica en mica, va fent passets cap al centenari.

L’Escola El Palau té molta història i les seves parets gruixudes guarden les històries de moltes generacions de nenes i nens que al llarg del temps han après a les aules i corregut pels passadissos. Nosaltres també formarem part de la seva història i cada dia deixem una miqueta de nosaltres entre les seves parets.

Per celebrar l’aniversari hem fet una gimcana que ens ha fet recórrer tots els racons de l’escola i hem descobert espais ben amagats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *