L’escola

L’escola El Palau és un centre d’una sola lí­nia. Aquest fet afavoreix el coneixement i la relació entre tots els membres de la Comunitat Educativa, tot enfortint els seus vincles.

Escola d’Educació Infantil i Primària depenent del departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Consta de 3 unitats d’Educació Infantil i 6 unitats d’Educació Primària. Està  ubicada al centre de la vila de Molins de Rei i data de l’any 1926. L’alumnat pertany a les diferents capes socials que formen la població.

El curs 2016-2017, l’escola inicia el desplegament d’un projecte que implica una oportunitat per innovar, per canviar, per iniciar una nova manera de fer adaptant-nos a les necessitats actuals dels alumnes.

Som una escola que fomenta les responsabilitats repartides, afavorint això­ el sentiment de pertinença al centre i la implicació dels seus membres. Afavorim la gestió de l’espai i el temps per tal que sigui garantia de progrés. I entenem l’avaluació com una funció reguladora dels processos que es duen a terme i tenint com a objectiu principal l’oferiment d’una educació de qualitat.

Com a escola inclusiva cerquem maneres eficaces per oferir a tots els nens i nenes l’oportunitat de ser membres de les aules ordinàries i d’aprendre dels seus companys, i amb ells, a l’aula. Tenim com a fita final la participació i l’èxit escolar de tot l’alumnat.

Som un claustre cohesionat que volem donar forma a tots els canvis iniciats i ho volem fer mantenint la il·lusió, l’esforç i amb convivència amb les famílies.