DIA DE LA PAU 30 de gener de 2024

A la nostra escola hem celebrat el Dia de la Pau posant la mirada en aspectes tan importants com la convivència, la resolució de conflictes, l’interès per conèixer els companys i descobrir totes aquelles coses que ens uneixen i la tolerància.

Cada grup ha dut a terme activitats d’aula al voltant del foment de la Pau i la no-violència, com el mur de la pau on les famílies han col·laborat construint un mural amb paraules relacionades amb el tema. Els més grans han fet un passeig per Molins de Rei i han descobert diferents racons que porten el nom de persones que han patit situacions de discriminació. Aquest recorregut els ha permès reflexionar amb l’ajut dels mestres i dels comentaris d’alguns ciutadans que s’interessaven per l’activitat que estaven fent.

També hi ha hagut un espai per una activitat col·lectiva. Partint de la iniciativa de les tècniques d’integració que tenim en pràctiques, s’ha fet l’activitat “Compartim jocs del món”. Tot l’alumnat de l’escola ha gaudit d’una sessió de jocs al pati amb els quals s’ha fomentat la convivència, el coneixement dels altres i la col·laboració entre nens i nenes de diferents edats.

En definitiva, una jornada per insistir una vegada més en el valor del diàleg, la tolerància i el respecte.